Facility Management

Home/Služby/Facility Management

Project Description

Facility management nemovitostí

V rámci facility managementu se soustředíme na facility management nemovitostí, tj. komerčních budov, areálů a pozemků. Hlavním cílem je bezproblémová funkčnost provozu budovy, podpora všech uživatelů spravované nemovitosti a zajištění maximální spokojenosti těchto uživatelů. Komplexně zajišťujeme jak administrativní, tak technickou správu těchto nemovitostí, kde klademe důraz na dodržení efektivity správy z ekonomického hlediska. Snažíme se o vytvoření optimální podpory, pestrost portfolia doprovodných služeb pro uživatele nemovitosti a zároveň vyvíjíme aktivity nejenom pro udržení kvality poskytovaného komfortu ve spravované nemovitosti, ale také zajišťujeme kvalitativní rozvoj nemovitosti.

Naše služby ve facility managementu zahrnují:

  • Realizace vstupního auditu spravované nemovitosti a to stavebně-technického, technologického a provozního
  • Koordinace při zajišťování činností technické správy budovy
  • Vedení centrálních evidencí
  • Zřízení centrální help deskové adresy pro hlášení oprav a havárií
  • Zpracování administrativní správy nemovitosti
  • Implementace centrálního systému nakupování služeb u ověřených dodavatelů
  • Zpracování transparentních výstupů a reportů pro klienta, jako vlastníka nemovitosti
  • Vytvoření doporučení pro zefektivnění provozu objektu

V konečném výsledku je dosaženo jak úspor na provozních nákladech z důvodu systémového řízení správy, tak zvýšení komfortu pro uživatele nemovitosti a zvýšení i jejich produktivity, zjednodušení komunikace při řešení správy objektu a zvýšení transparentnosti a informovanosti o provozu spravované nemovitosti.